Autorzy:
Paulina Maria Wi�niewska (autor artykułu), Robert Sobk�w (autor artykułu), Jacek Sobczak (autor artykułu), Witold Tomasz Machura (autor artykułu), Ryszard Kowalczyk (autor artykułu), Robert Grochowski (autor artykułu), Alicja Badetko (autor artykułu), Witold Tomasz Machura (redaktor publikacji), Ryszard Kowalczyk (redaktor publikacji)
Kategoria: ETYKA W MEDIACH
Ilość stron: 179
Numer ISBN: 978-83-60251-23-2
SPIS TRE�CI
WPROWADZENIE
Jacek SOBCZAK
Manowce i z�udzenia normatywnej etyki dziennikarskiej
Barbara ENDER
Twórczo�� a samokreacja. Warto�� sposobem istnienia
Alicja BADETKO, Witold MACHURA
Etyka w dzia�alno�ci kabaretowej w Polsce w latach 1953-1981
Robert SOBKÓW
Tytu� prasowy o charakterze spo�eczno-kulturalnym na dzisiejszym polskim rynku mediów
Robert GROCHOWSKI
Proces komunikacyjny w przekazie reklamowym, nadawanym poprzez �rodki spo�ecznego przekazu
Paulina WI�NIEWSKA
Na tropie polskich absurdów, czyli o (nie)etycznym post�powaniu pa�stwa polskiego wobec obywateli. Analiza zjawiska na podstawie wydarze� roku 2007
Barbara ENDER
Etyka prostomy�lno�ci wobec wspó�czesnych wyzwa� kryzysu rodziny
Ryszard KOWALCZYK
Media lokalne a dost�p do informacji publicznej
Paulina WI�NIEWSKA
Optyka polskiego polityka.Wokó� politycznego etosu - analiza zagadnienia na podstawie materia�ów publikowanych przez �rodki spo�ecznego przekazu na prze�omie lat 2007/2008
Robert SOBKÓW
Normy etyczne w firmach nowoczesnych technologii
Katarzyna GÓRSKA
Walka o wp�ywy w telewizji publicznej podczas rz�dów Prawa i Sprawiedliwo�ci w latach 2005-2007
RECENZJE
D. Kubicka, A. Ko�odziejczyk, Psychologia wp�ywu mediów [Robert GROCHOWSKI]
INFORMACJE
Dwie ogólnopolskie konferencje naukowe, dotycz�ce mediów [Witold MACHURA]