Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Paulina Maria Wi�niewska



Biografia:

Doktor nauk humanistycznych, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, magister filologii polskiej i germa�skiej (1987 i 2003).

Dziennikarka prasowa i telewizyjna (TVP Pozna�), nauczycielka, lektorka; autorka publikacji prasowych (artyku�ów, reporta�y, felietonów) i t�umacze�, zamieszczanych w dziennikach ("Dziennik Pozna�ski", "Express Pozna�ski"), tygodnikach ("Wprost") i miesi�cznikach ("Murator") oraz ksi��ki Hacker mózgu (G&P 2000).

Pracuje w Wy�szej Szkole Handlu i Us�ug w Poznaniu oraz w jest zast�pc� red. nacz. magazynu "My50+", wychodz�cego w Poznaniu.

Publikacje autora w Scriptorium:

Sztuka - media - rozrywka
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE Paulina WI�NIEWSKAEcha ideologii (anty)feministycznej we wspó�czesnej polszczy�nie Mateusz BIECZY�SKISztuka a rozrywka....
Cena: 41,88 PLN
Teraz w promocji 30,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 4. Cz�owiek jako podmiot norm i warto�ci
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Leszek WI�NIEWSKIRealizacja w praktyce konstytucyjnych wolno�ci i praw jednostki Barbara MAZURKIEWICZPolityk w internecie czyli...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i Medioznawstwo nr 1(5/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI Wojciech D�BRÓWKAWolno�� mediów w nauce Ko�cio�a katolickiego w uj�ciu normatywnym POLSKI SYSTEM MEDIALNYWitold T. MACHURANewsletter...
Cena: 35,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 5. Nowe media - stare idee...
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Kinga MACHOWICZEtyczny aspekt wolno�ci wypowiedzi w �wietle praktyki S�du Najwy�szego Katarzyna WITKOWSKA-ROZPARACzy w demokracji...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 2(6/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI Joanna TACZKOWSKADerogacja prawdy jako dobra prawnie chronionego na przyk�adzie regulacji prawa prasowego POLSKI SYSTEM MEDIALNYMagdalena BORUCKAZaanga�owani?...
Cena: 35,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 6. Media odzwierciedleniem rzeczywisto�ci?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Leszek WI�NIEWSKILiberum veto w sprawie wieszania krzy�y w szkole? Elwira Anna BONIS�AWSKAKatastrofa pod Smole�skiem 2010 -...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 4 (8/II) z 2012 r.
SPIS TRE�CI Adam GÓRSKIWiedza - atrybut spo�ecze�stwa informacyjnego REKLAMA A MEDIAWioletta STEFANIAKAnaliza perswazyjnych �rodków j�zykowych...
Cena: 35,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. I
Z Wprowadzenia:Jak wnioskowa� mo�na z zawarto�ci ksi��ki, na miejsce i rol� mediów w Polsce sk�adaj� si� ró�norakie, czasami wzajemnie...
Cena: 62,80 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom II)
SPIS TRE�CI Jacek SOBCZAKWitold SOBCZAKKrytyka osób pe�ni�cych funkcj� publiczn� a kontratyp znies�awienia Agnieszka DEMCZUKMedia vs. w�adze...
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Polski polityk a polityczny etos... Rozwa�ania na podstawie materia��w opublikowanych w internecie pod koniec pierwszej dekady XXI w.
SPIS TRE�CI Wprowadzenie 1. Moralno�� w polityce2. J�zyk wypowiedzi polityka3. Ulubione tematy polskich polityków4. Cel dzia�a� polskiego polityka?4.1....
Cena: 76,68 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 7. �wiat norm a codzienno��
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [Witold MACHURA] Daria PARY�APsychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej Robert GROCHOWSKIEuropejskie prawo i bezprawie na...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 (9/III) z 2013 r.
SPIS TRE�CI  WOKÓ� ZJAWISKA (NAZYWANEGO) „GENDER” Barbara BOGACKAThe role of media in shaping gender and sexual identityPaulina Maria...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 1 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Wprowadzenie [J. Sobczak] STUDIUMAnna SAKALOUSKAYACharakterystyka werbalna prezydenta Bia�orusi, A. �ukaszenki: ocena wizerunku poprzez analiz�...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 8. Kodyfikacja czy modyfikacja norm?
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Joanna TACZKOWSKA-OLSZEWSKAManipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa Pawe� CZARNECKIDeontologia...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Pomi�dzy wolno�ci� a odpowiedzialno�ci�. Problemy wsp�czesnych medi�w (tom III)
SPIS TRE�CI   WPROWADZENIEAniela SZCZEPANIKOWAMedia dla cz�owieka czy cz�owiek dla mediów?Sandra GWÓ�D�Uzale�niona wolno��....
Cena: 55,00 PLN
więcej...
Przedszkole i szko�a. Niekt�re aspekty problematyki badawczej (t. I)
Spis tre�ci KAROLINA CWYNARRehabilitacja dzieci niepe�nosprawnych pod wp�ywem wybranych form arteterapii w przedszkolu z oddzia�ami integracyjnymi PAULINA...
Cena: 48,66 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 2 z 2011 r.
SPIS TRE�CI Piotr BIELAWSKI„Czwarta w�adza” w Polsce - �rodowisko dziennikarskie a scena polityczna MEDIA LOKALNEZbigniew KOSIOROWSKILokalno��...
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 9. Dziennikarstwo wobec wyzwa� wsp�czesno�ci
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE Ryszard KOWALCZYKProblemy i dobre praktyki komunikowania spo�ecznego. Refleksje pragmatyczno-etyczne Kamil SZPYTEtyka w dziennikarstwie...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 1. Wybrane problemy teorii i praktyki
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE Jacek SOBCZAKManowce i z�udzenia normatywnej etyki dziennikarskiej Barbara ENDERTwórczo�� a samokreacja. Warto�� sposobem...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Media i medioznawstwo nr 3 z 2011 r.
SPIS TRE�CI   Izabela �UKOWSKANowe media a komunikacja masowa Mateusz M. BIECZY�SKISztuka. Emocja. Konsumpcja Anna G�BALSKARodzina w dobie przemian....
Cena: 25,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 2. Religie w kontekstach i podtekstach
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Mateusz BIECZY�SKIO religii, prawie kanonicznym i wizerunkach Jacek SOBCZAKCzy istnieje islamskie zagro�enie dla Unii Europejskiej? Paulina...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 10. Media - polityka - spo�ecze�stwo
SPIS TRE�CI WPROWADZENIE [W. Machura] Paulina Maria WI�NIEWSKA�e�skie formy gramatyczne jako wyraz ideologii feministycznej w �rodkach spo�ecznej komunikacji Dominika...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Etyka w mediach vol. 3. Wok� zagadnie� normatywnych
SPIS TRE�CI Wprowadzenie Leszek WI�NIEWSKIZa�o�enia doktrynalne konstytucyjnego statusu jednostki w pa�stwie. Aksjologia za�o�e� Konstytucji RP Adam...
Cena: 40,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt