Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Micha� Dro�d�



Biografia:

Profesor filozoii, teorii mediów i komunikacji spo�ecznej, teologii mediów, redaktor, doktor filozofii, doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie nauk o poznaniu i komunikacji spo�ecznej; dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Spo�ecznej Uniwersytetu Papieskiego Jana Paw�a II w Krakowie; kierownik Katedry Mediów i Komunikacji Spo�ecznej Wydzia�u Nauk Spo�ecznych UPJPII w Krakowie.

Obszar bada� naukowych: aksjologia mediów i komunikacji spo�ecznej, filozofia mediów, etyka mediów, filozoficzne aspekty teorii informacji i teorii mediów oraz relacji Jana Paw�a II i mediów, filozofia nauki i filozofia przyrody, etyka, filozofia poznania.

Autor kilkudziesi�ciu artyku�ów oraz 10 ksi��ek z obszaru filozofii nauki, filozofii mediów, teorii mediów, etyki mediów, m.in.: Faktizität und Möglichkeit (2001); Osoba i media. Personalistyczny paradygmat etyki mediów (2004), Logos i ethos mediów. Dyskurs paradygmatyczny filozofii mediów (2005), Media. Teorie i fikcje (2006), Etyczne orientacje w mediosferze (2006), Radio plus Dobra Nowina (2007), Internet ��wiatem cz�owieka (2009), Media �wiatem cz�owieka (2009), Prawda w mediach - mi�dzy idea�em a iluzj� (2010), Wolno�� w mediach - mi�dzy poprawno�ci� a odpowiedzialno�ci� (2010).

Cz�onek Zarz�du Polskiego Towarzystwa Komunikacji, Spo�ecznej i przewodnicz�cy sekcji „Aksjologia komunikowania” PTKS, zast�pca przewodnicz�cego Polskiego Stowarzyszenia Edukacji Medialnej i Dziennikarskiej, cz�onek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich oraz Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy, cz�onek zwyczajny kilku towarzystw naukowych polskich i zagranicznych.

Publikacje autora w Scriptorium:

Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Media - czwarta w�adza? t. II
Z Wprowadzenia:Jak wida� chocia�by z analizy zakresu tematycznego artyku�ów, jakie zawiera tom II MEDIÓW - CZWARTEJ W�ADZY?, zakres bada�...
Cena: 68,80 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt