Katarzyna Filutowska: Filozofia starożytna - subiektywny przewodnik

Witold Machura: SICILIA. Alla scoperta di Trapani - parte 1

Piotr Rachtan: Na zapleczu PRL. Erozja

książki niezwykłe...

Książki niezwykłe

Maria Gmerek



Biografia:

Doktor nauk spo�ecznych, medioznawca, adiunkt w Instytucie Politologii Uniwersytetu Wroc�awskiego, specjalista ds. programowych Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Dziennikarka w latach 1993-2002.

Zajmuje si�  analiz� i diagnostyk� rynku formatów medialnych, kulturowym, spo�ecznym i politycznym wp�ywem mediów, badaniami opinii publicznej. Autorka m.in. artyku�ów Kampania dwóch kandydatów. Analiza zawarto�ci dzienników i tygodników w okresie kampanii wyborczej (2011), Analiza tre�ci mediów jako metoda wyprowadzania wniosków o wizerunku polityki (2011),  Stimulators of local media’s in Poland (2010), From Monopoly to Digitalisation: Issue of Pluralism in the Market of Local Radio Broadcasting in Poland after 1989 (2010), Obraz polityki w dziennikach „wielkiej czwórki”. Fragment bada� (2010).

Publikacje autora w Scriptorium:

Media-czwarta w�adza? t. III cz. 2
SPIS TRE�CI Micha� DRO�D�Misyjno�� mediów w perspektywie teleologicznej Adrianna ADAMEK-�WIECHOWSKAW walce o pryncypia... Media w tworzeniu...
Cena: 66,00 PLN
Teraz w promocji 50,00 PLN
więcej...
Scriptorium. Wydawnictwo Naukowe © 2010. Główna | Wydawnictwo | Publikacje | Kontakt